Společnost


Mototechna Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#40354Auto pro manželku a čekání na doklady víc jak dva týdny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2020, před 5 lety

Pavel Holoušek

Znění stížnosti

Manželce se líbilo Renault Clio tak jsem se rozhodl jí ho koupit, konkrétně Clio 1.2 TCe 2017 v tovární záruce, se ženou jsem vybíral dlouho auto na internetu. Nakonec jsme ho našli a vypravili jsme se za ním na pobočku Mototechny v Brně. Na pobočce vše proběhlo relativně rychle, i když jsme ho kupovali na úvěr. Prodejce nás s výběrem ujistil, že to je pro manželku ideální, a věnoval se nám ochotně i dost dlouho. Mohli jsme se tak bezpečně rozhodnout a auto si prověřit. S koupí jsme tedy stále spokojeni, ale jediný zápor na obchodu máme ten, že dosud jsme nedostali doklady a čekáme už víc jak dva týdny a tím pádem nemůžem řešit přepis auta. Na druhou stranu, nevím, jak dlouhá má čekací lhůta být, toto je vlastně nákup prvního auta z autobazaru.


Produkt

čekání na doklady od vozu víc jak dva týdny


Požadované řešení

poslat doklady od vozu doporučeně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2020 11:50, před 5 lety

Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2020 15:31, před 5 lety

Vážený pane Holoušku,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně zaslání dokladů již spojili. Jsem ráda, že jste byl s nákupem spokojený, a omlouvám se Vám za způsobené komplikace.
S pozdravem Jitka Míková, Mototechna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.4.2020 09:07, před 5 lety


Pavel Holoušek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, ano je to tak, omluva se přijímá.