Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.6.jsem na www.kosmetix.cz udělala objednávku v hodnotě 1366,75 Kč,tyto peníze jsem ještě tentýž den uhradila bankovním převodem a do dnešního dne tj.15.8.jsem ještě zboží neobdržela.Psala jsem e-maily,ale bez odezvy,zkoušela jsem volat na tel.číslo 720110720,ale nikdy jsem se nedovolala,akorát mi přišla sms ve znění:Dobrý den,jsem zaneprázdněn.Zavolám Vám zpět,jakmile to bude možné.Děkuji za pochopení.Strnad,bohužel zase bez odezvy.Dne 4.8.mi přišel e-mail od kosmetix,že jejich systém vygeneroval,že mám nezaplacenou a nevyzvednutou objednávku,na to jsem reagovala e-mailem,že mám zboží zaplacené a že jej chci poslat,ale bohužel opět bez odezvy.
Poslat zaplacené zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Společnost Foglik s.r.o. byla o podaných stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.