Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den
Dne 23.1.2020 bylo moje vozidlo poškozeno řešeno z havarijního pojištění csob pojišťovnou
Dne 14.2.2020 csob pojišťovna poslala e-mail ze oprava vozidla není ekonomická a ze bude poškození řešeno totální škodou vozidlo vložila do aukce kde se vydražilo za 387.000 korun
Dne 26.2.2020 přišel e-mail Hodnota vozidla byla stanovena na 640.000 korun
S čím jsem absolutně nesouhlasil když jsem vozidlo pořizoval za 1200000 korun proto jsem poslal odvolání které bylo zamítnuto.
Vozidlo s mnohem menší výbavou a s dvojnásobným počtem km se na internetu prodává za 700 000 korun
Jedna se o vozidlo Bmw 340i rv: 2016 nájezd km: 44.319 km m-performance manuál
Chci doplatit rozdíl ceny na který mám nárok.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2952 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se nahrazuje skutečná škoda. Skutečnou škodou je tržní cena vozidla v okamžiku před nehodou. Záleží ale také na znění smlouvy a obchodních podmínek, v některých smlouvách může být sjednána například tzv. spoluúčast nebo jiná limitace či omezení vyplácené částky.
Pokud společnost reagovala negativně na žádost o přehodnocení výše odškodnění, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
klient pan Jan Blaťák byl dne 12.3.2020 kontaktován telefonicky a byl dohodnut další postup pro řešení pojistné události.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 16.04.2020 jsem poslal pojištovně znalecký posudek který si pojištovna vyžádala.
Dle telefonické domluvy kde mi bylo sděleno že pokud dodám znalecký posudek bude rozdíl doplacen.
Znalecký posudek byl vyhotoven od soudního znalce a vozidlo bylo ohodnoceno na 920300 korun.
Pojištovna se opět vyjádřila že s posudkem nesouhlasí a že se odvolání zamítá.
Dobrý den,
z důvodu ochrany osobních údajů byla odpověď klientovi odeslána prostřednictvím dopisu a její kopie také e-mailem.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pojišťovna čsob mě informovala o tom že znalecký posudek nemůže být akceptován,
a že nezohledňuje předchozí poškození vozidla.
Bohužel si dle mého názoru protiřečí protože dle technika pojišťovny čsob bylo ve stavu lepším a po měření laku bylo zjištěné lakování pouze pravého předního blatníku.
Navíc vůbec nezohlednili doplňkovou výbavu M-Performance která je v hodnotě 200tis korun, navíc nebyla zahrnuta ani ve znaleckém posudku.
Případ jsem předal právnímu zástupci protože s pojišťovnou CSOB není normální řeč.
Dobrý den,
dovoluji si Vás informovat, že dne 17.6.2020 jsme obdrželi výzvu právního zástupce k prověření závěru pojistné události. Po opětovném prověření případu byla odpověď právnímu zástupci odeslána dne 3. 7. 2020.
S pozdravem
Ing. Eva Jabulková
manažer řešení stížností
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.