Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#40363Nedodržení smluvních podmínek- stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2020, před 5 lety

Jiřina Hamanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
V roce 2014 jsme se společností Stabil Energy s.r.o. uzavřeli slouvu na dodávku elektřiny.Nejenom žeposlední 2 roky řešíme vyúčtování a vracení přeplatku, ale největší problém je, že loni nás vyrozuměli sms zprávou, že od 1.8.2019 nás převedou ke společnosti zelená elektřina, a ujištovali nás,že se pro nás cena ani podmínky nemění .Když jsem v únoru zažádala o vyúčtování ze Stabil Energy, tak nám došlo vyúčtování ze zelená elektřina a byli jsme nemile překvapeni. Máme jiný tarif a o hodně dražší. Nikdy jsme s touto společností nesepsali žádnou smlouvu. Podala jsem reklamaci- stížnost ohledně vyúčtování. Ještě se mě nikdo neozval.


Požadované řešení

Řešení bych viděla bud zanechat tarif, který máme ve smlouvě se Stabil Energy nebo od společnosti odejít jinam, samozřejmě bez poplatku za zrušení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 16:52, před 5 lety

Co se týká nedodaného vyúčtování, platí, že pokud spotřebitelce nebylo dodáno vyúčtování a přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.

Nebyla-li ze strany spotřebitelky projevena vůle se smlouvou se společností Zelená elektřina vázat, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží. Jednala-li společnost za spotřebitelku bez toho, aby k tomu měla právní důvod, a spotřebitelce tímto jednáním vznikla škoda, může spotřebitelka žádat náhradu této škody (např. rozdíl ceny oproti původní smlouvě).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie (https://www.eru.cz/informacni-centrum/mimosoudni-reseni-sporu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 17:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.