Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40367Zrušení další objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2020, před 5 lety

Věra Petříčkova

Znění stížnosti

Už si nepřeji posílat další produkty
Věra Petříčková
(adresa viz referenční údaje)


Požadované řešení

neposílat další produkty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 16:17, před 5 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG a Mylano AG,CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený.

Výpověď smlouvy může spotřebitelka zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylano AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Výpověď by měla obsahovat informaci o spotřebitelce (jméno, příjmení, adresa), o adresátovi, číslo případně jiný identifikační údaj smlouvy, a jasné vyjádření, že se jedná o výpověď smlouvy, datum a podpis.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitelka vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitelka uhradit musela.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka jí není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet ani jí o tom vyrozumět.

Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 20:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.