Společnost


Radek Kuchař, Ing.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4037Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2014, před 10 lety

Irina Rinkuniene

Znění stížnosti

Prisli jsme do obchodu pouze s tim ze chceme vymenit USB a konektor do detskeho tabletu protoze dite si do nabiecky davalo samo a tim padem to znicilo ten konektor byl jakoby povytazenej a uz nam neslo nabijet tablet no a kdys jsme vyzvedly tablet tak jsme objevily ze nam vubec ne fungue hlasitost a pulka displee ne reague na prst tak jihned jsme se vratily do obchodu s tim ze ho vracime jako reklamaci protoze nam pulka obrazovky ne reague na prst tak nam ho vzaly pak za tyden jsme si ho prisli vyzvednout a pan nam rekl ze reklamaci na ten tablet neunava protoze von si tu svoi proci odvedl dobre no a to te ten tablet nefukcni vo tom nic nevi a ze to urcite neni jeho chyba pak jeste nam k tomu rekl ze v protokolu bylo popsano (na hore maji v tom protokolu prazdne misto coz pak se tak objevil ten divnej popis)ze ten konektor ne fungue po padu pak nam ukazal ten protokol kde to bylo opravdu napsano ze po padu ... Jenom ze ten tablet nam ne padal!a kdys jsme ten tablet prinesly do servisu po prve tak vubec nikdo se ne ptal estli tablet padal nebo ne prisli jsme s tim ze chceme vymenit konektor a to bylo celé pak jsme prosily u pana za pultem telefon na majitele tak ze dostali jsme pouze mejla a popsala jsem mu to celié na co dostala zase odpoved ze von o teto situaci je informovan a ze to neni jejich chyba tak se obracime na vas a zadame o pomoct, protoze je to naprosto neuveritelni ze jsme mneli funkcni tablet ktery jsme meli pouze 2 mesice je novej no a po oprave konektoru je nefunkcni dekujeme


Produkt

Detskej tablet emos


Požadované řešení

Chteliby jsme aby nam ten tablet opravily aby byl naprosto funkcni jak pred tim a nebo at nam vrati penize za tu opravu konektoru 840 kc po kteri nam ten tablet ne fungue a take omluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 10:38, před 10 lety

Dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
V tuto chvíli by měl spotřebitel prokázat stav tabletu v době, kdy ho předával do opravy a stav poté.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:57, před 10 lety

Pan Radek Kuchař, Ing. se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.