Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.2.2020 jsem z poštovny na Ještědu odeslala dva pohledy. Pohledy jsem do schránky házela společně. Jeden na adresu na Praze 5 a druhý na adresu na Praze 10. Pohled na Prahu 5 dorazil do čtyř dnů /což mě mile překvapilo/. Druhý pohled ale nedorazil do dnešního dne /11.3.2020/. Jsem si zcela a naprosto jistá, že uvedená adresa byla správná a schránka příjemce je řádně a viditelně označená. Prosím o informaci jak je možné, že se tento pohled "ztratil".
Děkuji za odpověď. S pozdravem Kateřina Férová.
pohled odeslaný dne 14.2.2020 z "poštovny" na Ještědu
Prosím o dohledání tohoto pohledu, pakliže to nebude možno, prosím o navrácení zaplacené částky za poštovní známku ve výši 19Kč a cenu pohledu ve výši 25Kč. Celkem tedy částku 44Kč.
Zároveň prosím o informace o řešení. Tel. 720 367 644, email: katerina.ferova@centrum.cz
|
Tweet |
Podle "Poštovních podmínek České pošty, s.p." se poštovní zásilka, kterou není možné dodat ani vrátit, uschová. Jestliže odesílatel u kterékoliv pošty požádá, aby podnik vyhledal poštovní zásilku, která by mohla být uschována, podnik se o to pokusí. Pokud ji nalezne, poštovní zásilku vydá odesílateli.
Není-li možno obyčejnou zásilku dodat ani vrátit po uplynutí jednoho měsíce od podání, je podnik oprávněn poštovní zásilku prodat nebo zničit.
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.