Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
mam dve staznosti
1) pri platbe kartou za jizdenku mi boli tie iste peniaze strhnute 2x za jednu jizdenku! (prvy krat mi to pri platbe v aplikacii hodilo, ze mam error, tak som to zaplatil znova a na ucte mi to bolo strhnute za dve jizdenky). Samozrejme ale v aplikacii a v emaili som dostal len jednu jizdenku, takze chyba musi byt na strane predajcu lebo mi to zauctoval 2x. Pozadujem navrat penazi
Flixbus booking: #1075490680
2) dopravca mi nedovolil nastupit do vozidla, lebo som nemal vytisknutu jizdenku (cesta bola do srbska), ale len v PDF na tablete/mobile. Pri kupovani jizdenky cez aplikaciu som o tom nikde nebol informovany (vyslovene je na jizdenke napisane ze staci PDF). Dalsie podmienky som si nemal kde dohladat kedze kontrakt. dopravca je srbsky a ich web stranka je v srbstine. Pozadujem navrat penazi
Flixbus booking: #1075490093
PS: na obidva problemy som na stranke flixbus dal pred mesiacom staznost a nedostal ziadnu odpoved. Pokial sa to nebude riesit podavam podnet na COI (mimochodom za cely zivot som nikam ziadnu staznost doteraz neposielal...)
Flixbus booking: #1075490680 + Flixbus booking: #1075490093
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Havlíku,
děkujeme, že jste nás kontaktoval prostřednictvím tohoto kanálu. Omlouvám se za nepříjemnosti, které se Vám staly během rezervace a posléze i během přepravy.
Bohužel jsem nedohledal Vaši stížnost v našem systému, pouze hovor na naši zákaznickou linku. Prosím o vyplnění následujícího formuláře, tak aby požadavek mohlo zpracovat příslušné oddělení.
https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc
S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.
Dakujem za odpoved.
kedze mi na incidenty zalozene na vasej stranke nechodia potvrdzovacie emaily tak tie staznosti nedokazem najst ani ja. Preto som vytvoril dalsie dve na zaklade booking konfirmacie(jednu pre kazdy pripad)
S pozdravom
Richard
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.