Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40385Neřeší mé odstoupení od smlouvy, kterou jsem podala hned po převzetí zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2020, před 5 lety

Sandra Juppova

Znění stížnosti

Nakoupila jsem prez jejich internetové stránky, kde bylo napsáno odesíláme zboží do 48 hodin. Objednala jsem 2x.boty za celkem 2000kc.zaplaila jsem hned po doručení emailu po té mi napsali ze zboží doručí do 60 dnů. Po doručení bot které vzhledově vypadají jinak než prezentují na stránkách jsou od lepidla a smrdí. Jsem hned napsala odstoupení od smlouvy a poslala na email. Nemají žádný telefon. Po naléhání a měsíci přeposílání emailu mi oznámily že aby to mohli řešit chtějí vyplnit reklamační protokol a poslat foto bot. Po dalším čekání a přeposílání dalších emailu mi reklamaci zamítly.Toto řeším od Prosince a po zamítnutí reklamace na mě nereagují i když jsem jim opět napsala, že musejí že zákona vyřešit mě odstoupení od smlouvy na které mám nárok. Jen se vymlouvaji že zboží preprodavaji, boty vrátit nechtějí a komunikace již taky žádná. Boty přišli každé zvlášť zabalený v černém zmuchlanem pytli.


Produkt

Černé boty vel. 45, žádné číslo ani značka, přišli v černém pytli. Pánské luxusní sneakrs tenisky


Požadované řešení

Vrácení peněz, boty se nedají nosit ani na zahradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 06:36, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 11:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.