Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupila jsem prez jejich internetové stránky, kde bylo napsáno odesíláme zboží do 48 hodin. Objednala jsem 2x.boty za celkem 2000kc.zaplaila jsem hned po doručení emailu po té mi napsali ze zboží doručí do 60 dnů. Po doručení bot které vzhledově vypadají jinak než prezentují na stránkách jsou od lepidla a smrdí. Jsem hned napsala odstoupení od smlouvy a poslala na email. Nemají žádný telefon. Po naléhání a měsíci přeposílání emailu mi oznámily že aby to mohli řešit chtějí vyplnit reklamační protokol a poslat foto bot. Po dalším čekání a přeposílání dalších emailu mi reklamaci zamítly.Toto řeším od Prosince a po zamítnutí reklamace na mě nereagují i když jsem jim opět napsala, že musejí že zákona vyřešit mě odstoupení od smlouvy na které mám nárok. Jen se vymlouvaji že zboží preprodavaji, boty vrátit nechtějí a komunikace již taky žádná. Boty přišli každé zvlášť zabalený v černém zmuchlanem pytli.
Černé boty vel. 45, žádné číslo ani značka, přišli v černém pytli. Pánské luxusní sneakrs tenisky
Vrácení peněz, boty se nedají nosit ani na zahradu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.