Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40392Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2020, před 5 lety

Dominik Nikola Cuc

Znění stížnosti

Reklamace nafty Verva Diesel.
Postup řešení Benziny.
Bezdůvodné zamítnutí reklamace, nedodržení §2161 odst. 2 občanského zákoníku, rozhodnutí Městského soudu v Brně s č.j. 36 C 240/2014-39.
Při snaze řešit celou záležitost na sociálních sítích se člověk dočká akorát arogance a blokace ze strany společnosti. Společnost dodala atest ze své laboratoře, což se rozhodně nejedná o nezavislý a nestranný subjekt.

Společnost nedokáže říct, proč reklamaci zamítla, proč porušila občanský zákoník a to, že mi dali blokaci na všech sociálních sítích, to opravdu neví.

Komické.


Produkt

PHM Verva Diesel.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 10:03, před 5 lety

Státní dozor nad kvalitou prodávaných pohonných hmot u provozovatelů čerpacích stanic provádí Česká obchodní inspekce, která je oprávněna ke kontrole jakosti paliv a odebrání vzorků motorových paliv, u nichž je pak na základě odborné analýzy posuzováno, zda vyhovují stanoveným jakostním parametrům technických norem. Spotřebitel může v případě podezření na nevyhovující jakost zakoupeného paliva, podat podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly jakosti paliva u prodejce. Podnět lze podat přímo na stránkách ČOI prostřednictvím webového formuláře (https://www.coi.cz/podatelna/).

Pokud by byla prokazatelně zjištěna příčinná souvislost mezi zjištěným nejakostním palivem a v důsledku toho vzniklého poškození vozu spotřebitele, pak by vznikl spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 11:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.