Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace nafty Verva Diesel.
Postup řešení Benziny.
Bezdůvodné zamítnutí reklamace, nedodržení §2161 odst. 2 občanského zákoníku, rozhodnutí Městského soudu v Brně s č.j. 36 C 240/2014-39.
Při snaze řešit celou záležitost na sociálních sítích se člověk dočká akorát arogance a blokace ze strany společnosti. Společnost dodala atest ze své laboratoře, což se rozhodně nejedná o nezavislý a nestranný subjekt.
Společnost nedokáže říct, proč reklamaci zamítla, proč porušila občanský zákoník a to, že mi dali blokaci na všech sociálních sítích, to opravdu neví.
Komické.
PHM Verva Diesel.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Státní dozor nad kvalitou prodávaných pohonných hmot u provozovatelů čerpacích stanic provádí Česká obchodní inspekce, která je oprávněna ke kontrole jakosti paliv a odebrání vzorků motorových paliv, u nichž je pak na základě odborné analýzy posuzováno, zda vyhovují stanoveným jakostním parametrům technických norem. Spotřebitel může v případě podezření na nevyhovující jakost zakoupeného paliva, podat podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly jakosti paliva u prodejce. Podnět lze podat přímo na stránkách ČOI prostřednictvím webového formuláře (https://www.coi.cz/podatelna/).
Pokud by byla prokazatelně zjištěna příčinná souvislost mezi zjištěným nejakostním palivem a v důsledku toho vzniklého poškození vozu spotřebitele, pak by vznikl spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.