Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 28 .2.2020 kolem 17h byla moje 11ti letá dcera nakoupit v Lidlu na Bayerově ulici v Brně, po vrácení před prodejnu jsem zjistila, že nákup neodpovídá ceně kterou zaplatila ( kartou) lístek ale zapomněla na pokladně tak jsme se obratem vrátily k pokladně č.3 kde platila, na pokladně již v tu chvíli byla jiná pokladní tak jsem ji poprosila zda by lístek ještě nemohla dohledat že ho nejspíš vyhodila že dcera tu byla před 5 minutami, na tuhle prosbu mi bylo řečeno, že ona dceru neobsluhovala a že se v tom "hrabat nebude" když jsem ji poprosila, zda by nám mohla koš s uctenkami půjčit otočila se a již s námi nekomunikovala, za chvíli přišel vedoucí směny tak jsem mu opět problém sdělila s tím že jsem zdůraznila že dcera byla na prodejně před 5 minutami, pan vedoucí nám řeklvelmi arogantně, že si za to můžeme sami a že máme zavolat na info linku kde me ještě dnes účtenku zašlou e-mailem a mam přijít s tažkou a účtenkou ještě tentýž den a provedeme reklamaci, jenže na infolince jsem se dovedela, že účtenku mi pošlou do 7 dnů...a potom je na manažerovi prodejny jestli nákup zreklamuje. Ještě pro jistotu jsem celý nákup nafotila. Dnes je 12.3.2020 účtenka stále nepřišla, takže do této doby mi nebylo umožněno jak ze strany pokladni, vedoucího ani infolinky vyřešit tuhle situaci. Cítím se velmi podvedená a dotčena chováním Vašich zaměstnanců v této prodejně, nikdy jsem se nesetkala s takovým přístupem...podotýkám, že jsem nikdy nebyla nucena jakékoliv stížnosti psát. Děkuji za vyjádření k této situaci postup jak se dále bude řešit chování zaměstnanců a reklamace nákupu. Děkuji Monika Kočí
Běžný nákup potravin
Reklamace nákupu a vyjádření k chování zaměstnanců
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj (nebo např. v letáku) uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Dobrý den, paní Kočí,
tato situace nás velmi mrzí. K reklamaci markování je skutečně nutné účtenku mít a proto na zákazníky apelujeme, aby ji od nákupu schovávali a kontrolovali ihned po zaplacení. To však nedává právo, aby se k Vám naši zaměstnanci chovali nevhodně, což také prověříme a případně zajistíme nápravu v podobě opětovného proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům. Váš podnět rovněž zaurgujeme u kolegů ze zákaznické linky, prosíme však o strpení v odpovědi. V aktuální složité situaci čelíme velkému náporů zákazníků nejen v prodejnách, ale právě i zde.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: