Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
- Ve lhůtě 14. dnů uplatněná reklamace na (opožděně dodané)zboží naprosto neodpovídající nabídce, jak materiálem a provedením tak i velikostí.
- Po dvou urgencích nevyřízené reklamace (po šesti týdnech) automatické oznámení že firma neeviduje žádnou reklamaci z mé strany, přičemž její přijetí ale firma po odeslání "reklamačního formuláře" potvrdila a dokonce byl vyplněný formulář(dle firtmy neexistující reklamace) s příslušným číslem připojen jako příloha k odpovědi (sic!)
- v průběhu dalšího měsíce celkem dvakrát (na výzvu o nové vyplnění a odeslání rekl.formuláře) odeslána 2. a 3. reklamace zboží a dále reklamace trojnásobné platby za jednu objednávku.
- dále 2x reklamováno jak zboží tak i z účtu (karty) neoprávněně "stržené" platby také přes další (jiný) formulář ze stránek vevio.cz
- posledních 14 dnů již bez jakékoli odezvy ze strany společnosti
- odeslána předžalobní upomínka přes datovou schránku
Luxusní pánská kožená bunda, vel. 3XL, černá
- vrácení částky 3x 1.297,-Kč na účet
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena třikrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.