Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na stránkách shopu Esko,ze kterého jsem byl přesměrován na stránky HiTech Electronic,jsem objednal zboží v hodnotě cca 2000 Kč,v papírové obálce a igelitovém pytlíku dorazilo zboží v hodnotě cca 600 Kč,o kterém mají ještě tu drzost tvrdit, že je dražší než to objednané. Dle recenzí však nejsem sám,koho tento eshop napálil a podvedl.Komunikace z jejich strany přestala poté,co oni chtěli zaslat zboží zpět,a já,vzhledem k recenzím na internetu,kde je vícero stížností v tom smyslu,že zboží jim lidé vrátili,ale peníze zpět již nedostali,jsem jim navrhl,že jim ho zašlu až poté,co oni mi doručí původně objednané a zaplacené zboží.Jsou to podvodníci,kteří si nezaslouží volně reklamovat na stránkách Zboží.cz nebo Heureka.
Objednáno zboží antiradar Cobra ESD 7100, přišlo neznačkové zboží antiradar typu V7.
Buď zaslání objednaného zboží nebo vrácení peněz. Samozřejmě jim vrátím jimi zaslaný šunt, který si prozatím ponechávám jako důkaz pro možné podání oznámení na Policii ČR.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.