Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 2.3. jsme zaplatili zboží - kultivátor,č. objednávky 116153263. Dostali jsme na mail daňový doklad o zaplacení dne 4.3.2020 č. 8038821888. Dosud jsme zboží neobdrželi a komunikace s obchodem je možná jen formou jakési zprávy na stránkách MALL.CZ, kterou nemůžeme ani vytisknout, aby jsme měli důkaz o dotazu. Zajímalo by nás jak máme postupovat. Ještě nikdy jsme neměli takové problémy s objenaným zbožím.
Hecht 738 kultivátor
Okamžité dodání, nebo informace, z jakého důvodu, dodávka vázne.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno v konkrétní den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.
Povinnost dodat zboží v konkrétním termínu váže prodávajícího, který za dodání ve sjednané době odpovídá. Porušil-li svou povinnost přepravce, je na prodávajícím, aby s ním situaci řešil, závazku vůči spotřebitelce jej to však nezbavuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Novosadová,
mrzí nás, že nejste spokojená s nákupem.
Dle prověření z našeho systému bylo zboží, které jste objednala, dostupné na skladě dodavatele a z tohoto důvodu bylo datum doručení delší než obvykle. Informace o dostupnosti je vždy uvedená u daného produktu. Termín doručení odpovídal zadanému způsobu dopravy a statusu produktu v době objednání. Dle dostupných informací bylo tedy doručeno v termínu avizovaném u daného způsobu doručování.
V případě dotazů se můžete obrátit na overeno@mall.cz.
S pozdravem
Alexandra Tynysová
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.