Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#40398Dne 2.3. zaplacená objednávka 116153263 kultivátor. Doklad o zaplacení č. 8038821888

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2020, před 5 lety

Zdeňka Novosadová

Znění stížnosti

Dne 2.3. jsme zaplatili zboží - kultivátor,č. objednávky 116153263. Dostali jsme na mail daňový doklad o zaplacení dne 4.3.2020 č. 8038821888. Dosud jsme zboží neobdrželi a komunikace s obchodem je možná jen formou jakési zprávy na stránkách MALL.CZ, kterou nemůžeme ani vytisknout, aby jsme měli důkaz o dotazu. Zajímalo by nás jak máme postupovat. Ještě nikdy jsme neměli takové problémy s objenaným zbožím.


Produkt

Hecht 738 kultivátor


Požadované řešení

Okamžité dodání, nebo informace, z jakého důvodu, dodávka vázne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2020 10:55, před 5 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno v konkrétní den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.

Povinnost dodat zboží v konkrétním termínu váže prodávajícího, který za dodání ve sjednané době odpovídá. Porušil-li svou povinnost přepravce, je na prodávajícím, aby s ním situaci řešil, závazku vůči spotřebitelce jej to však nezbavuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2020 22:41, před 4 lety

Vážená paní Novosadová,

mrzí nás, že nejste spokojená s nákupem.

Dle prověření z našeho systému bylo zboží, které jste objednala, dostupné na skladě dodavatele a z tohoto důvodu bylo datum doručení delší než obvykle. Informace o dostupnosti je vždy uvedená u daného produktu. Termín doručení odpovídal zadanému způsobu dopravy a statusu produktu v době objednání. Dle dostupných informací bylo tedy doručeno v termínu avizovaném u daného způsobu doručování.

V případě dotazů se můžete obrátit na overeno@mall.cz.

S pozdravem

Alexandra Tynysová
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2020 21:38, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 08:32, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.