Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 15.12.2019 jsem si objednala boty v hodnotě 897 Kč,boty nepřišly a v lednu mi společnost napsala, že se zboží ztratilo a peníze budou vracet zpět. Poslala jsem jim už 3x číslo účtu s žádostí o vrácení peněz,bohužel je stále nemám a na maily nikdo nereaguje...
Jak se to bude dál řešit?
Děkuji za kladné vyřízení,budu spoléhat na poctivé prodejce!
Dámské zimní kozačky Sandra Barva: Gray, Velikost: 43 1 839 Kč Poštovné Pojištěná zásilka Balné Suma celkem 0 Kč 39 Kč 19 Kč 897 Kč
Požaduji vrácení peněz za neobdržené zboží ve výši 897 Kč.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.