Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#40401Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2020, před 5 lety

Mirka Brázdilová

Znění stížnosti

Dobrý den,u společnosti Singles50 jsem se zaregistrovala pouze na týden,tak jak bylo v úvodní nabídce. Po měsíci mi drze vstoupili do mého účtu a strhli částku 2247,-kč,vůbec nechápu,kde vzali souhlas k tomu, aby mi vstoupili na můj účet a taky nechápu, kde k této částce přišli,když na měsíc členství udávají poplatek 149,-kč,-????!!!!!!Nikomu jsem nedávala souhlas,aby mi někdo vstupoval na můj účet!!!Prostě si to drze strhli!!!! Vůbec mne neinformovali o tom,že se mi to automaticky prodlouží, a vlastně ani nevím na jak dlouho to prodloužili.Ihned jsem s nimi začala komunikovat přes e mail a okamžitě jsem si zrušila členství,kde mi bylo oznámeno,že mne ukončí až za 3 měsíce.Požadovala jsem zpět částku 2098,-,protože jsem u nich byla pouze měsíc,chápu že poplatek 149,-musím uhradit, i
když jsem s nimi nic nedomlouvala na měsíc dopředu,ale pouze na týden.Prostě si to domluvili oni sami!!!!! Po několika e mailech s nimi mi nejsou schopni odpovědět na mé dotazy,neustále mi píší,že nemám na vrácení peněz nárok. Takže se obracím o pomoc na
vaše stránky a doufám,že se tady dovolám svých práv.Přece není možné,aby se toto dělo!!! Strhávat bez mého vědomí neadekvátní částky,kde jsme jako!!!!!! Je to společnost,která jenom okrádá lidi!!!! Brázdilová


Požadované řešení

Chci vrátit částku,která mi právem náleží a to je 2098.-kč. Dále chci,aby mi zrušili členství ihned,protože již nemíním platit jejich vymyšlené částky,jen za to,že oni sami si zase něco vymyslí. Chci zrušit členství ihned a ne až za 3 měsíce,které mi budou chtít samozřejmě účtovat.A již si nepřeji,aby si dále drze strhávali z mého účtu bez mého svolení jakoukoli částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2020 10:19, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2020 16:56, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 19:02, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2020 20:50, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.