Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#40404Dlouhá doba čekání u pokladen

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2020, před 5 lety

Pavel FINK

Znění stížnosti

Dne 12/03/2020 jsem ve frontě k pokladnám strávil 3/4 hod.
Jednalo se o čas mezi 14,30 až 15,15.
Byli otevřeny pouze tři pokladny.
Nedivím se,že méně trpělivý zákazníci nechávali nákup v košících a odcházeli pryč.
Během posledních dvou měsíců to není poprvé.
Možná bode lepší chodit do nedaleké prodejny BILLI nebo ALBERT.
Toto byl názor i většiny zákazníků ve frontě.


Požadované řešení

Sjednat nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2020 08:44, před 5 lety

Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2020 21:06, před 5 lety

Dobrý den, pane Finku,

za čekání ve frontě se omlouváme a když nám upřesníte, v jaké prodejně se to stalo, kolegy upozorníme. Je však možné, že se tak dělo na základě aktuálně chybějícího personálu v důsledku uzavřených škol. Prosíme Vás v tomto tedy o pochopení, že se nacházíme v nestandardní situaci. Věříme však, že se brzy zlepší.

Děkujeme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.3.2020 08:52, před 5 lety


Pavel FINK

Hodnocení: