Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 12/03/2020 jsem ve frontě k pokladnám strávil 3/4 hod.
Jednalo se o čas mezi 14,30 až 15,15.
Byli otevřeny pouze tři pokladny.
Nedivím se,že méně trpělivý zákazníci nechávali nákup v košících a odcházeli pryč.
Během posledních dvou měsíců to není poprvé.
Možná bode lepší chodit do nedaleké prodejny BILLI nebo ALBERT.
Toto byl názor i většiny zákazníků ve frontě.
Sjednat nápravu.
|
Tweet |
Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.
Dobrý den, pane Finku,
za čekání ve frontě se omlouváme a když nám upřesníte, v jaké prodejně se to stalo, kolegy upozorníme. Je však možné, že se tak dělo na základě aktuálně chybějícího personálu v důsledku uzavřených škol. Prosíme Vás v tomto tedy o pochopení, že se nacházíme v nestandardní situaci. Věříme však, že se brzy zlepší.
Děkujeme. S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: