Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#40408Neschopnost řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2020, před 5 lety

Juraj Ponert

Znění stížnosti

Tahne se to už od 11 mesice, řešil sem reklamace a hlášení poruch pevneho internetu, slečny na lince slibovali a předávali si mě jak horkej brambor a nic nedokazali udělat... dnes je březen a až ted se mi ozval technik na odpojeni internetu kterej nefunguje už dva mesice??? Hmmm super job.


Produkt

Zruseni pevneho internetu, storno sluzeb, kompenzace.


Požadované řešení

Okamzite zruseni onternetu, tretiho pausalu a kompenzace za chyby vami ucinene


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2020 08:26, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Jednostranné předčasné ukončení smlouvy (výpověď) musí umožňovat poskytovatel služby v obchodních podmínkách (dále jen "VOP"). Případně je možné se domluvit na ukončení smlouvy dohodou, tedy souhlasný dvoustranný projev vůle, podmínky tohoto ukončení budou stanoveny v dohodě samotné.

V případě, že by spotřebitel chtěl odstoupit od dané smlouvy, musel by namítat podstatné porušení smlouvy. Za podstatné se však považuje takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2020 09:06, před 5 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
K tomu, abych byl schopný se vám k případu přesně vyjádřit, budu potřebovat číslo vaší linky a pro ověření také koncovku rodného čísla za lomítkem. Údaje mi můžete poslat na email info@o2guru.cz

Na dalším postupu se následně domluvíme.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2020 14:08, před 5 lety


Juraj Ponert

Juraj Ponert, pod altanem 2405/46 me posledni cisla rd.c: 8489
Cislo zakaznika 1000522305 predem dekuji za brzke a kladne vyrizeni Ponert

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 06:08, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na doplnění stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2020 15:27, před 5 lety

Děkuji za zaslání.
Odpověď už jsem vám stihl poslat na email. Pro jistotu kopii přeposílám i zde:

"Podařilo se mi dohledat, že vaše stížnost už byla vyřízená, služba zrušená a stejně tak vám byly poslané poplatky za službu z posledních měsíců. Konkrétně byla kompenzovaná částka 1 109,37 Kč. Aktuálně tak máte nadále poskytovanou službu O2 TV a dvě mobilní čísla."

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 18:49, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2020 17:33, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.