Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupila jsem zboží na stránce www.fashionfashion.cz. Zboží jsem vrátila ve 14-ti denní lhůtě. Dne 16.1. převzali zboží (mám doklad o převzetí). Dne 15.1. bylo doručeno odstoupení od smlouvy, na které mi reagovaly tudíž beru jako doručené. To znamená, že jim od 16.1.2020 běžela 14-ti denní lhůta na vrácení zboží. Nemám ani peníze ani zboží. Nikdo se mnou nekomunikuje.
Dámské kotníkové holínky, barva vínová, velikost 37
Vrácení peněz včetně zákonného úroku z prodlení, který pro rok 2020 činí 10%.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
zasíláme doklad o vrácení peněz
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení: