Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40419Nemožnost vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2020, před 5 lety

Dusan Stepanek

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupil jsem přes web vevio.cz kompresní oblečení Nike za 829,-.
Poté co zboží za 2 měsíce dorazilo, tak jsem byl zděšen jaký je to nekvalitní Čínský šmejd a okamžitě reklamoval, že chci vrátit peníze. A kam mám zboží zaslat dnes mi došla po 3 měsících odpověď:

Vážený zákazníku,


je nám to velice líto, Vaši reklamaci jsme se pokusili vyřídit u dodavatele, bohužel ale byla zamítnuta. Protože se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce, vrácení platby bohužel není v našich možnostech.

Děkujeme za pochopení.


S přátelským pozdravem,

Tereza Kučerová

Zákaznická podpora Vevio


Mě samozřejmě absolutně nezajímá rozhodnutí dodavatele u kterého jsem zboží nekoupil a hlavně si myslím, že do 14 dnů můžu vrátit nové zboží bez důvodu.


Produkt

Číslo objednávky 1816418, Pánské sportovní termo oblečení Barva: Black-193, Velikost: L 1 829 Kč


Požadované řešení

Chci jednoznačně vrátit zboží a zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 18:43, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Ze zaslaného projevu vůle musí být zřejmé, že se jedná o odstoupení od smlouvy, nikoliv o reklamaci. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Odstoupit od kupní smlouvy je také možné, pokud prodávající porušil smlouvu podstatným způsobem. Podstatné je dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Podstatným porušením by bylo, pokud by byl například dodán padělek zboží.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 16:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.