Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#40420Zavádějící cenové informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2020, před 5 lety

Robert Bělovský

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si v Kauflandu na Vypichu 11.3. balený sýr Radamer. Jelikož měl expiraci ten samý den, byla na něm uvedena sleva 65%. Původní cena za kg 279 Kč, 211g, prodejní cena 20,60 Kč. Původní přelepený štítek ale obsahoval cenu 169 Kč/kg, váhu 140g a prodejní cenu 23,66 Kč. Sýr jsem zvážil, měl opravdu jen 140g. Byl jsem tedy ošizen hned 2x, kdy byla navýšena o 50% váha a o 40% cena před slevou.
Jelikož jsem sýr snědl a pak šel akorát s obalem, řekli mi, ať si příště zlevněné zboží nekupuji. Trochu zvláštní přístup.
Fotku s oběma štítky na obalu mohu poslat.


Produkt

sýr Radamer 45%, kód 2858035001404


Požadované řešení

Jelikož se toto nestalo poprvé, ale tato "sleva" byla zatím nejmarkantnější, očekával bych od prodejce, aby provedl systémovou nápravu a k těmto šizením už nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 18:38, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou kterou prodávající udává, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2020 17:50, před 5 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 20:09, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2020 20:16, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.