Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupila jsem si nové brýle a pro čištění brýlí jsem začala používat ubrousky na brýle z Lidlu. Po asi 2 týdnech jsem si všimla, že je mám brýle hodně poškrábané. Obrátila jsem se na Lidl s reklamací, ale na to mi odpověděli, že tento výrobek pravidelně testují a nikdy se tohle nestalo. Zkusila jsem tyto ubrousky použít na staré brýle a také je to poškrábalo po několika použitích.
W5 Glasses wipes - ubrousky na brýle
Zaplacení nových skel
|
Tweet |
Za škodu způsobenou vadou výrobku odpovídá výrobce a s ním solidárně i dovozce a další dodavatelé, kteří uvedli vadný výrobek na trh za účelem jeho prodeje, a to bez ohledu na zavinění. Tato speciální odpovědnost však nastupuje až od určité výše škody. Škoda se tedy hradí jen v částce převyšující částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou. K náhradě škody nižší než stanovený limit je povinen prodávající, který dodáním vadného výrobku kupujícímu (spotřebiteli) způsobil škodu tím, že porušil svoji povinnost plnit bez vad.
V případě sporu musí spotřebitel prokázat porušení zákona prodávajícím dodáním vadného výrobku, výši škody a skutečnost, že příčinou jejího vzniku je právě ono protiprávní jednání.
Škoda se hradí v penězích jen, pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Vrubelová,
přiznáme se, že s podnětem na tento produkt se setkáváme poprvé. Jak Vás již informovali kolegové, ubrousky pravidelně testujeme. Proto bychom Vás chtěli požádat, abyste nám zaslala bližší informace na socialmedia@lidl.cz a připojila k emailu i prodejnu, kde jste zboží koupila, a číslo šarže výrobku.
Děkujeme a přejeme pokud možno pěkný večer. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.