Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.11.2.2020 jsem rušil službu O2TV a při tom se domlouval na vracení televize Samsung která mi byla doručena 6.3.2020 což znamená že se vrací ve 14 dnech. paní trvala na tom že těchto 14dní platí od objednání takže mám již poslední dva dny. nedbala ani na to když jí bylo řečeno paragraf atd že to je opravdu od doby doručení. Stále trvala na svém. No a pak mě uvedla znovu v omyl když mi sdělila že televizi musím vrátit pouze do centrálního skladu v Sezimově Ústí. Mailem mi poslala adresu takže jsem druhý den televizi poslal ale při doručení firmou Toptrans nikdo televizi nepřevzal a bylo mi řečeno že je potřeba zadat konkrétní osobu. Tuto osobu mi ale při dalším hovoru na infolinku O2 nikdo znovu neřekl jen sem se dozvěděl že jsem televizi měl vrátit na kterékoliv prodejně což mi tou paní nebylo sděleno a trvala jen na tom centrálním skladu. Doprava mě stála 749kč běží čas do kdy se má televize vrátit a televize je někde v autě firmy toptrans
když si nechám televizi dovézt zpět domů a vrátím ji na prodejnu požaduji vrátit platbu 749,- za zbytečný převoz do Sezimova Ústí
|
Tweet |
Lhůtu pro odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem zakotvuje § 1829 odst.1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník:
"Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,"
Spotřebitel má tedy nárok na odstoupení do čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží s tím, že lhůta počíná běžet ode dne následujícího po převzetí v souladu s § 605 občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy stačí v poslední den lhůty odeslat prodejci.
Pokud spotřebiteli vznikla škoda ve výši ceny dopravy z důvodu nesprávně poskytnuté informace zaměstnankyní společnosti, má nárok na náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Hezký den,
pokud jste se rozhodl odstoupit od smlouvy do 14 dní, je potřeba kompletní a zabalené zboží odeslat na adresu, která je uvedena také v přiloženém letáku, při převzetí televize:
O2 Czech Republic a.s.
Servisní středisko VSP Data a.s.
Průmyslová 1181
Sezimovo Usti, 391 02
Česká republika
Pokud byste televizi na tuto adresu nezaslal (či si zásilku vrátil zpět) a trval na vrácení na prodejně, kde v rámci výjimky televizi převezmeme. Jedná se pouze o individuální případ, kdy se vše směřuje na servisní středisko VSP DATA a nelze tak nárokovat cenu přepravy a případné nedoručení řešit s přepravní společností, které jste televizi předával.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru pro social media
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.