Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5. unoru přes slevovy server www.vip-zona.cz za jsem zakoupila poukaz na proceduru Ulthera lift complete plus Thermage ve Studiu Extreme (V Hurkach 15, Praha 5, tel.: 777 123 456) ve výši 6690,-CZK. Telefonicky jsem se objednala termin zakroku, ktery me byl urcen na datum 11.brezna. Nebylo to vhodné pro mě, což jsem vysvětlila telefonicky. Paní mi řekla do telefonu, abych ji zavolala později, a ona mi dá vědět, zda-li se nějaký termín uvolní. Kupodivu během měsíce a půl se neuvolnil ani jeden termín. Jsem volala asi deset krát.
Pak jsem tam volala 10. března upřesnit čas své návštěvy. Bylo mi řečeno, že žádnou rezervaci nemám. Pak - že kvůli koronavírusu nepřijímají zákazníky, přestože v ten den neexistovala žádná omezení pro kosmetické operace související s koronavirusem. Tak jsem řekla, aby v tom případě mi vrátili peníze. Hned mi nabídli volný termín, protože nějaká paní akorát behem meho telefonatu stornovala svou objednávku. Je jasné, že to nebyla pravda.
Jsem dorazila do studia přesně v 15:30, jak mi bylo sdíleno. Přiznám se, jsem chtěla hned odejít, protože vzhled toho studia neprobouzí důvěru. Neodešla jsem, protože jsem čekala na tuto proceduru skoro měsíc a půl.
Paní, která zároveň ošetřuje a děla recepční, řekla, že jsem objednána na úplně jinou proceduru.
Zákrok:
Zákrok Ulthera spočívá v tom, že ultrazvuk proniká do podkožní vrstvy. Vzniká při tom pocit pálení, který je důkazem správného zacílení ultrazvuku a jeho působení v potřebné hloubce podkoží. Hned po zákroku obličej je červený a je vidět, že kůže na napnutá.
Zákrok musí trvat 60 - 120 minut.
Nic z toho nebylo ve Studiu Extreme. Hned na začátku zákroku jsem sdělila ošetřující paní, že necítím žádné teplo a přístroj je úplně studený. Což jsem ji opakovala třikrát. Třikrát jsem od ní slyšela, že to tak má být. Takže během skoro hodiny paní nesmyslně vodila po mém obličeji naprosto studeným a nefungujícím přístrojem. Přístroj vydával zvuk a to vše. Bylo to očividné napodobení postupu.
Výsledek ošetření by měl být vidět hned po zákroku. Vzhledem k tomu, že žádný zákrok neproběhl, samozřejmě, žádné výsledky nemám.
Před začátkem se paní zeptala, jestli jsem to už nekdy dělala. Odpověděl jsem ne. Asi ona simulovala proceduru s nefunkčním aparátem, protože se doufala, že nerozumím tomu, co se děje.
Po zakroku napsala jsem na server vip-zona s požadavkem o vrácení peněz za neposkytovanou službu. Žádná reakce. Neexistují žádny telefonní kontakty tohoto serveru. Navíc se sidlo ukazuje, že tento server se nachází na stejné adrese jako studio.
Simulace postupu namísto samotného postupu zdá se mi podvodem. Server www.vip-zona.cz prodává toto tzv. omlazení ve velkém množství. Předpokládám, že by mělo být dost lidí, kteří byli podvedeni stejně jako já.
Co se týká mě, chci získat zpět penize, které jsem zaplatila za tento podvod, a doufám, ve vaši pomoc
Očekávám vaší rychlou odpověď.
S pozdravem,
Natalia Troshina
Kosmetické ošetření Ulthera Lift Complete plus Thermage
chci získat zpět penize, které jsem zaplatila za tento podvod
|
Tweet |
Vady provedeného kosmetického ošetření může spotřebitelka reklamovat, přičemž jde vlastně o smlouvu o dílo a zhotovitel odpovídá za výsledek své práce v okamžiku jejího dokončení.
Pokud poskytovatel služby odmítá přijmout reklamaci porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.