Počet nahlášených stížností: | 137 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
dobrý deň,
moje telefónne číslo bolo použité pre overenie pred vstupom na miesto, kde sa zadáva inzerát.
bola to ponuka ochranných rúšok, ktoré moja manželka mala navyše.
v inzeráte samotnom, zverejnenom na stránke bazos.sk však moje telefónne číslo nefigurovalo.
náhodou som postrehol, že mi admin zablokoval moje telefónne číslo s odôvodnením, že som ho použil pre tento inzerát na ponuku veci, ktorú aktuálne nie je dovolené ponúkať.
adminovi opakovane vysvetľujem, že mňa sa inzerát priamo netýka už len preto, že po zverejnení na ňom nikde nebolo moje tel.číslo uvedené.
napriek tomu mi admin nechce moje tel.číslo odblokovať.
má na to právo ?
ako mám postupovať, aby som dosiahol odblokovanie môjho čísla ?
ak mi admin neodblokuje, môžem od neho žiadať vrátenie peňazí za zakúpené topovacie poukážky ?
teším sa na odozvu
s poźdravom
dušan birčák
Číslo inzerátu: 109227693
odblokovanie môjho súkromného telefónneho čísla
|
Tweet |
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.