Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:137
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40426zablokované telefónne číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2020, před 5 lety

Dušan Birčák

Znění stížnosti

dobrý deň,
moje telefónne číslo bolo použité pre overenie pred vstupom na miesto, kde sa zadáva inzerát.
bola to ponuka ochranných rúšok, ktoré moja manželka mala navyše.
v inzeráte samotnom, zverejnenom na stránke bazos.sk však moje telefónne číslo nefigurovalo.
náhodou som postrehol, že mi admin zablokoval moje telefónne číslo s odôvodnením, že som ho použil pre tento inzerát na ponuku veci, ktorú aktuálne nie je dovolené ponúkať.
adminovi opakovane vysvetľujem, že mňa sa inzerát priamo netýka už len preto, že po zverejnení na ňom nikde nebolo moje tel.číslo uvedené.
napriek tomu mi admin nechce moje tel.číslo odblokovať.
má na to právo ?
ako mám postupovať, aby som dosiahol odblokovanie môjho čísla ?
ak mi admin neodblokuje, môžem od neho žiadať vrátenie peňazí za zakúpené topovacie poukážky ?

teším sa na odozvu

s poźdravom
dušan birčák


Produkt

Číslo inzerátu: 109227693


Požadované řešení

odblokovanie môjho súkromného telefónneho čísla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 18:51, před 5 lety

Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 13:52, před 5 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.