Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40429Roušky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2020, před 5 lety

GABRIELA PETRIKOVA

Znění stížnosti

Dobrý den,

zajímalo by mě, proč Vaše prodavačky nemají roušky ani jiné ochranné prostředky. Při nákupu je slyšet zvuková kulisa, jak si vážete svých zaměstnanců a zákazníků, ale v reálu to tak moc nevypadá.
V současnosti sice vláda omezila nákup roušek/respirátorů pouze pro vlastní využití, nějak se mi ale nezdá, že firma, která dokáže natahat tuny výrobků do obchodů, má zahraniční působnost a tak moc dobře může tušit, jaká obchodní rizika ji čekají, nepočítala s tímto.
V důsledku tohoto přístupu následně ohrožujete i všechny zákazníky, kteří přijdou s prodavači do kontaktu


Děkuji za odpověď
S pozdravem
Petriková


Požadované řešení

dejte jim roušky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 15:12, před 5 lety

Vzhledem k dynamickému vývoji situace upozorňujeme, že naše vyjádření je založeno na opatřeních vlády přijatých k datu 24. 3. 2020. K tomuto dni je již vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Obchodní prostory nemají žádnou výjimku, proto i zde musí zákazníci i personál používat tento druh preventivní ochrany.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 22:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.