Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrátila jsem vadné zboží,od června pan Kusy slibuje vracení peněz,ale jen si hledá trapné výmluvy.
Kulma Babyliss PRO Perfekt Crul BAB 2665E
Prosím o vracení peněz
|
Tweet |
Spotřebitelka neuvádí z jakého právního titulu požaduje vrácení peněz. Je důležité odlišit, zda spotřebitelka uplatnila odstoupení od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží nebo zboží reklamovala. Při odstoupení má prodávající povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Oproti tomu reklamace musí být dle zákona o ochraně spotřebitele vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Při marném uplynutí této lhůty, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Tímto krokem mu vznikne nárok na vrácení peněz.
Spotřebitelce v tuto chvíli doporučujeme, aby identifikovala právní titul, ze kterého ji svědčí nárok na vrácení peněz a prodávajícího vyzvala písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Ve výzvě je nutné shrnout skutkové okolnosti případu a určit lhůtu k vrácení peněz.
Subjekt byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.