Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40431Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2020, před 5 lety

Milan Petík

Znění stížnosti

Nákup Aliexpress-Čína.Balík LE580069887CN mi pošta nedoručila ale v systému ho dne 13.12.2019 označila jako doručený.Při reklamaci kterou u nich podal uznali chybu.Balík mi nedoručili ale uložili na poště a nijak mi nedali vědět.Následně prý balík poslali zpět do Číny,podle nich 15.01.2020 opustil uzemi ČR.Spor s prodejcem na Aliexpress prohrál,protože Česká pošta i při uznaní chyby ,balík stále v systému označuje jako doručený a tohle Aliexprees bral jako důkaz.Prodejce tvrdí,že se mu zboží nevrátilo a stále odmitá mi vrátit peníze,stále poukazuje na to,že v systému České pošty je balík označen jako doručený.Protože pošta udělala chybu,požádal jsem o uhradu vzniklé škody-nevyhověla a brala to jako uzavřené.Prý na nanic nemám nárok i když chybovali a zpusobili mi finančni škodu.Znovu požádal o uhrady škody a opravu chyby v systému.Nemohou přeci beztrestně netem šířit,že mi zásilku doručili,když to není pravda


Produkt

Zásilka LE580069887CN


Požadované řešení

V sledovaní zásilek konečně opravit chybu a neuvádět doručení zásilky,když to není pravda.Pošta několikrát chybovala.Zásilku označili jako doručenou,ani po stížnosti chybu v sledovaní zásilek neopravili a tím šance na vracení peněz u prodejce klesly na nulu.Několika chybami mi zpusobili škodu a ani po upozornění chyby neopravili.Měli by mi tedy finační škodu uhradit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 09:34, před 5 lety

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.