Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes kolem 20 hod.jsem chtěl vrátit dvě 1,5 l lahve bulharského vína Medvědí krev, zakoupeného dnes dopoledne. Paní u přepážky mi odmítla zboží přijmout, protože se jedná o alkohol a ten je vyloučen z přijetí k vrácení. Protože jsem před lety lety podobný alkohol vracel, řekl jsem jí to a žádal jsem o vyjádření vedoucí směny. Ta mi tvrdila, že jakýkoliv alkohol není možno vracet a rovněž mi odmítla vyhovět.Také prohlašovala, že pracuje pro Kaufland dvacet let a alkohol se nikdy k vrácení nepřijímal. Jediná výjimka prý je, když jdu přímo od pokladny a rozhodnu se pro vrácení, v takovém případě bych prý měl nárok. Kdybych prý se obrátil na ředitele, ten mi neřekne nic jiného.
Jsem přesvědčen o tom, že zboží bude přijmuto k vrácení - nejedná se o lihovinu. Přál bych si, aby personál dodržoval všechna pravidla a aby se podobná situace neopakovala.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj., předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.