Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#40437Odmítnutí přijmout k vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2020, před 5 lety

Vlastimil Nevěčný

Znění stížnosti

Dnes kolem 20 hod.jsem chtěl vrátit dvě 1,5 l lahve bulharského vína Medvědí krev, zakoupeného dnes dopoledne. Paní u přepážky mi odmítla zboží přijmout, protože se jedná o alkohol a ten je vyloučen z přijetí k vrácení. Protože jsem před lety lety podobný alkohol vracel, řekl jsem jí to a žádal jsem o vyjádření vedoucí směny. Ta mi tvrdila, že jakýkoliv alkohol není možno vracet a rovněž mi odmítla vyhovět.Také prohlašovala, že pracuje pro Kaufland dvacet let a alkohol se nikdy k vrácení nepřijímal. Jediná výjimka prý je, když jdu přímo od pokladny a rozhodnu se pro vrácení, v takovém případě bych prý měl nárok. Kdybych prý se obrátil na ředitele, ten mi neřekne nic jiného.


Požadované řešení

Jsem přesvědčen o tom, že zboží bude přijmuto k vrácení - nejedná se o lihovinu. Přál bych si, aby personál dodržoval všechna pravidla a aby se podobná situace neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 06:29, před 5 lety

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj., předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2020 11:45, před 5 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 18:47, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2020 17:31, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.