Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
- 14. 06. 2019 jsem vytvořila objednávku u firmy Poháry.com a zaplatila 248 Kč za zboží převodem na účet
- 17. 06. 2019 mi přišel email, že mi firma děkuje za zaplacení objednávky
- 23. 06. 2019 prý firma odeslala objednávku, ale zásilka na pobočku Zásilkovny nikdy nedorazila, několikrát jsem se tam ptala.
- 29. 06. 2019 jsem s firmou telefonicky komunikovala a byla jsem ujištěna, že je zásilka na cestě.
- 02. 07. 2019 jsem psala email, kdy zásilka dorazí, nikdo neodpověděl.
- 07. 07. 2019 jsem prosila firmu o vrácení peněz na účet, když nejsou schopni zaplacenou zásilku dodat, opět žádná odpověď.
- 01. 10. 2019 jsem opět poslala další slušný email, kde jsem se ptala na situaci o své zásilce. Žádná odpověď.
- Několikrát jsem firmě volala a vždycky jsem byla ujištěna, že mou zásilku zašlou.
- 11. 11. 2019 prý zásilku zaslali a nikdy nedorazila na pobočku zásilkovny (ptala jsem se tam - balíček prý byl zaslán z Jihlavy do Brna a pak zase zpátky Pohárům.cz, takže pochybuji, že v tom balíčku skutečně mé zboží vůbec bylo), tudíž jsem si ji nikdy nemohla vyzvednout.
- 24. 02. 2020 jsem firmě opět volala a přeptala jsem se na stav zásilky. Upozornila jsem arogantního pána na lince, který mi to po každé zvedne a po každé mě ujistí, že se situaci bude věnovat a nikdy nic neudělá, že již budu nucena situaci řešit s právníky, pokud mi konečně nevrátí peníze nebo nezašlou zásilku. Pan mi po 10 minutách hovoru řekl, že na mě teď nemá čas [po půl roce, co jsem nedostala své zboží!!!] a že mu mám zavolat jindy a připomenout se mu. Očekávala bych od firmy, že by se ona měla sama od sebe zajímat o nápravu takto nezvládnuté situace a ne že se já budu připomínat. Nehledě na to, že když jsem pak volala, pan už telefon samozřejmě mému číslu ani nezvedal.
- 27. 02. 2020 jsem napsala poslední email a opět bez odpovědi.
Emaily jsem psala na obě emailové adresy: objednavky@pohary.com a pohary@pohary.com.
Tudíž firma nereaguje na reklamační emaily a v telefonických hovorech lže.
Při telefonních hovorech dokáže ten pan působit velmi mile a věříte mu, že se situací bude skutečně zabývat, ale opak je pravdou. Pouze mluví.
Z recenzí na internetu lze vyčíst, že nejsem zdaleka jediný zákazník, ke komu se firma takto chová. Pokud by se sečetli všichni podvedení zákazníci, kterým těch pár stovek nestojí za tu námahu, jistě si již firma takto přišla na pěkné peníze.
https://obchody.heureka.cz/pohary-com/recenze/
Ráda bych, aby konečně těmto nečestným lidem někdo zakázal činnost, protože nechápu, jak jim to neustále může procházet. Jinak sama za sebe si přeji, aby mi firma vrátila 248 Kč, které mi ukradla.
Zboží na objednávku, které nikdy nedorazilo: podlepený štítek, medaile, oboustranný laserový text, krabička, doprava
Vrácení 248 Kč zpět na můj účet.
(Je mi jasné, že se jinak firma bude opět dušovat, že zboží pošle a zase nic nepřijde.)
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.