Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40442Ochrana

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2020, před 5 lety

Hana Zazvorkova

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem matka nemocného dítěte a onkologické babičky, chodím do vašeho tesca pobočka Duchcov pravidelně a ráda, ale poslední dobou jsem vážně rozzlobená. Mohu se zeptat proč v době kdy tu všichni bojujeme s koronavirem žádná opakuji žádná z vašich prodavaček není nějak chráněna? Proč nemají ochranné pomůcky ne jen k ochraně svoji ale i naši?To si opravdu nevazite zdravý vašich zaměstnanců ani našeho?


Požadované řešení

Byla bych opravdu ráda kdyby vaše zaměstnanci dostali ochranné pomůcky (roušky, rukavice, desinfekce...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 15:10, před 5 lety

Vzhledem k dynamickému vývoji situace upozorňujeme, že naše vyjádření je založeno na opatřeních vlády přijatých k datu 24. 3. 2020. K tomuto dni je již vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Obchodní prostory nemají žádnou výjimku, proto i zde musí zákazníci i personál používat tento druh preventivní ochrany.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:19, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.