Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, měla jsem na pobočce české pošty v Brně-Řečkovicích založený POBox. Nyní mám problém, že ačkoliv byl PO Box zrušen v lednu!!!, pošta mi neustále zřejmě do něj dává poštu. Dopisy mi chodí pozdě a to včetně důležitého psaní jako je obálka s červeným pruhem. Dnes opět mi přišla složenka typu B (přeplatek plynu, na kterou čekám už několik týdnů), opět je na mé adrese přeškrtnutá adresa PO Boxu 40. Přišel mi i dopis z banky a opět je na něm napsáno PO Box 40, přestože jsou dopisy adresovány na moji normální soukromou adresu Úprkova 8). Už jsem z toho zoufalá. Na poštu se není možné dovolat a paní vedoucí také ne. Prosím o pomoc a radu, jak dosáhnout té prosté skutečnosti, aby mi nedávali neustále moje dopisy do již od ledna 2020 zrušeného PO Boxu 40 poštu!!!
Nemohu bohužel nyní na poštu osobně, protože jsem byla minulý týden hospitalizovaná v nemocnici a nyní mám neschopenku.
Děkuji.
Magdaléna Pišanová (bývalá pronajímatelka PO Boxu)
PO Box 40, 62100 pošta
Aby mi moje pošta chodila výhradně na moji adresu - Úprkova 8, Brno 62100 a ať mi pošta nedává dopisy do PO Boxu nebo zrušila odnos pošty, který jsem ani nikdy neměla!!!!
|
Tweet |
Reklamaci poskytovaných služeb je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.