Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40446PO Box

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

42 minut 20 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2020, před 5 lety

Magdaléna Pišanová

Znění stížnosti

Dobrý den, měla jsem na pobočce české pošty v Brně-Řečkovicích založený POBox. Nyní mám problém, že ačkoliv byl PO Box zrušen v lednu!!!, pošta mi neustále zřejmě do něj dává poštu. Dopisy mi chodí pozdě a to včetně důležitého psaní jako je obálka s červeným pruhem. Dnes opět mi přišla složenka typu B (přeplatek plynu, na kterou čekám už několik týdnů), opět je na mé adrese přeškrtnutá adresa PO Boxu 40. Přišel mi i dopis z banky a opět je na něm napsáno PO Box 40, přestože jsou dopisy adresovány na moji normální soukromou adresu Úprkova 8). Už jsem z toho zoufalá. Na poštu se není možné dovolat a paní vedoucí také ne. Prosím o pomoc a radu, jak dosáhnout té prosté skutečnosti, aby mi nedávali neustále moje dopisy do již od ledna 2020 zrušeného PO Boxu 40 poštu!!!
Nemohu bohužel nyní na poštu osobně, protože jsem byla minulý týden hospitalizovaná v nemocnici a nyní mám neschopenku.
Děkuji.
Magdaléna Pišanová (bývalá pronajímatelka PO Boxu)


Produkt

PO Box 40, 62100 pošta


Požadované řešení

Aby mi moje pošta chodila výhradně na moji adresu - Úprkova 8, Brno 62100 a ať mi pošta nedává dopisy do PO Boxu nebo zrušila odnos pošty, který jsem ani nikdy neměla!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2020 11:00, před 5 lety

Reklamaci poskytovaných služeb je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.