Společnost


KVAKULENKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4045Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2014, před 10 lety

Monika Salerno

Znění stížnosti

Dobrý den, 29.5.2014 jsem objednala zboží, dne 10.6.2014 bylo zaplaceno převodem z účtu a do dnešního dne nebylo doručeno ani vráceny peníze. Na mail mi bylo odepsáno pouze jednou, když jsem žádala o podklady k platbě a telef. mi bylo 2x přislíbeno zaslání zboží.


Produkt

byly objednány formy na koláč a forma na paštiku


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2014 20:33, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 14:54, před 10 lety

Společnost KVAKULENKA s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.