Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 29.5.2014 jsem objednala zboží, dne 10.6.2014 bylo zaplaceno převodem z účtu a do dnešního dne nebylo doručeno ani vráceny peníze. Na mail mi bylo odepsáno pouze jednou, když jsem žádala o podklady k platbě a telef. mi bylo 2x přislíbeno zaslání zboží.
byly objednány formy na koláč a forma na paštiku
vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost KVAKULENKA s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce