Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40451Nedodané zboží neodpovídají na emaily a ani vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2020, před 5 lety

Libuše Mandrlová

Znění stížnosti

Dne 30.10.2019 jsem si objednala vlasové příčesky obj.č.301135 a neobdržela jsem zboží do dnešního dne. Poslali mi email, že jsem zboží nezaplatila, tak jsem jim poslala příloho z inter. bankovnictví a pak mi napsali, že platbu dohledali. V lednu 2020 jsem objednávku zrušila s tím, že objednané zboží v e shopu Modrý holub již koupila v jiném obchodě a poslala jsem jim číslo účtu kam mi mají vrátit peníze. Nemám ani zboží ani peníze. Mandrlová Libuše, Ostrava


Produkt

Vlasové příčesky obj. č. 301135


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 20:54, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (od smlouvy je možné odstoupit i před převzetím zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 08:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.