Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.10.2019 jsem si objednala vlasové příčesky obj.č.301135 a neobdržela jsem zboží do dnešního dne. Poslali mi email, že jsem zboží nezaplatila, tak jsem jim poslala příloho z inter. bankovnictví a pak mi napsali, že platbu dohledali. V lednu 2020 jsem objednávku zrušila s tím, že objednané zboží v e shopu Modrý holub již koupila v jiném obchodě a poslala jsem jim číslo účtu kam mi mají vrátit peníze. Nemám ani zboží ani peníze. Mandrlová Libuše, Ostrava
Vlasové příčesky obj. č. 301135
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (od smlouvy je možné odstoupit i před převzetím zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.