Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den; jedná se o objednávku č. 102513226.U Vás objednané zboží jsem stornoval do 30 minut po odeslání objednávky,jako nepotřebné. Získal jsem jej jinde. Od 11.3. 2020 mě přesto stále obesíláte e-maily a sms zprávami s výzvou k zaplacení zboží,které jsem stornoval. Storno jsem odeslal v kolonce pro rychlou odpověď ve vašem příchozím e-mailu 11.3.20.
Tedy - Objednávka byla mnou stornována 11.3.2020 v 16.49 a na stornu trvám. Pokud i nadále bude Váš e-shop mne obtěžovat e-maily a sms zprávami,podám na Vás podnět k ČOI.
Navrátil Karel
Uznání storna.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Od smlouvy lze při koupi zboží na dálku odstoupit logicky i ještě před samotným převzetím.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vaše objednávka byla zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji všem za kladné vyřízení.
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz