Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#40458"Storno"

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2020, před 5 lety

Karel Navrátil

Znění stížnosti

Dobrý den; jedná se o objednávku č. 102513226.U Vás objednané zboží jsem stornoval do 30 minut po odeslání objednávky,jako nepotřebné. Získal jsem jej jinde. Od 11.3. 2020 mě přesto stále obesíláte e-maily a sms zprávami s výzvou k zaplacení zboží,které jsem stornoval. Storno jsem odeslal v kolonce pro rychlou odpověď ve vašem příchozím e-mailu 11.3.20.
Tedy - Objednávka byla mnou stornována 11.3.2020 v 16.49 a na stornu trvám. Pokud i nadále bude Váš e-shop mne obtěžovat e-maily a sms zprávami,podám na Vás podnět k ČOI.

Navrátil Karel


Požadované řešení

Uznání storna.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 08:50, před 5 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Od smlouvy lze při koupi zboží na dálku odstoupit logicky i ještě před samotným převzetím.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2020 20:04, před 5 lety

Vaše objednávka byla zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.

Vaše spokojenost je naším cílem.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2020 21:13, před 5 lety


Karel Navrátil

Děkuji všem za kladné vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:38, před 5 lety

nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.

Přejeme mnoho spokojených nákupů.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.