Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.1.2020 učiněna mnou objednávka a zaplacena. 27.1.2010 mnou podaná žádost o storno objednávky - důvod příliš dlouhá dodací doba.
Storno bylo potvrzeno a zasláno dodavateli.
14.2.2020 učiněna znovu objednávka ale ne mnou nýbrž Firmou, na mé několikeré upozornění, že jsem objednávku stornovala už v lednu a proč zboží znovu objednali bez mého souhlasu, nepřišla žádná odpověď.
10.3.2020 přišel mail, že zboží, které sami objednali dorazí mezi 20. březnem 2020 - 9. květnem 2020. (Toto zboží jsem potřebovala získat do 30.1.2020 a proto jsem nahlásila storno objednávky.)
Když jsem dnes 16.3.2020 firmě napsala mail, že moje objednávka z ledna byla i v lednu stornována, mě odpověděli, že je potřeba zboží vyzvednout (přestože oni učinili reobjednávku, ne já) a je nutné zásilku reklamovat a uvést důvod, což jsem učinila již v 27.1.2020
Zákaznická linka je nedostupná, podařilo se mi na ni dovolat jen jedenkrát, ale bez úspěchu, dotyčná osoba vůbec nechápala nebo nechtěla chápat o čem je řeč. Nevím si už rady a zásilku bych nejraději nevyzvedla.
Hlukoměr s rozsahem 30 - 130 dB 1 465 Kč , hlukoměrem bylo potřeba změřit hlučnost a hodnoty nahlásit do 30.1.2020, proto jsem byla nucena provést storno objednávky a přístroj zakoupit jinde, což jsem učinila 27.1.2020 a hned provedla storno objednávky
1. nepřebírat přicházející zásilku (kterou reobjednali oni)
2. vrátit mi peníze, které jsem zaplatila
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením kupní smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Číslo objednávky 102402893,
Komunikace Tiket č.2552125, č.2552248,č.3116222
Přidávala jsem zde 3 přílohy, ale nikde se tu nezobrazily. Tak nevím, jak je správně poslat.
Vaše zásilka byla hrazena společností Twisto. Jelikož se Vám již blíží splatnost faktury, nabízíme Vám následující řešení.
Vaši fakturu u společnosti Twisto můžeme zrušit.
Po doručení zboží nám můžete zboží uhradit na náš účet podle následujících pokynů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
Číslo účtu:: 2900295296
Kód banky:: 2010 pro ČR
Název banky:: FIO banka
Jako VS platby zadejte číslo objednávky.
Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme po doručení o jeho vrácení na adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o. K zásilce nám prosím napište číslo objednávky.
Děkujeme za pochopení a prosíme o potvrzení tohoto řešení,
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
tak už nechápu vůbec. Já jsem hlukoměr již uhradila hned při zadání objednávky dne 22.1.2020, jinak by objednávka nešla dokončit. Byla uhrazena částka 465,00 Kč na účet 2900295296/2010 pod VS 102402893, účet je firmy Ateli a VS je číslo objednávky. O žádné faktuře nevím, protože zboží ještě nedorazilo a peníze jsou na účtě Ateli.
Tak jistě uznáte, že nebudu platit 2x stejnou věc. Žádám tedy o vrácení zaplacené částky. Pokud tedy Ateli předávala objednávku jiné firmě a nepřeposlala jí peníze, které jsem fy Ateli zaslala, není můj problém.
Dále nechápu, jak může končit splatnost nějaké faktury a jak to firma Ateli ví, protože já jsem žádnou fa neobdržela a ani zboží.
Z dodané přílohy vyplývá přesně to, co spotřebitelka uvádí. Žádáme proto společnost, aby platbu spotřebitelce vrátila.
ve Vaší objednávce 102402893 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 10.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Fy Ateli vůbec můj případ neprověřuje. Dokládám skutečnosti a žádám o vrácení peněz. Pokud vůbec někdy zboží přijde, nepřeberu ho. Storno bylo v lednu provedeno. Dokládám komentáře.
-Uživatel Miroslava Volenová | 27.1.2020 16:56:13 | Otevřený | Dodací doba
102402893 Nefunguje na zákaznické lince možnost volby 1 , žádná SMS nepřišla Zvolila jsem tedy 3 a čekám již 20 minut. Jedná se mi o vysvětlení co znamená - Nejsou dostupné žádné akce s touto zásilkou. V případě dotazů nás prosím kontaktujte prostřednictvím zákaznického servisu- V případě, že se prodlužuje doba dodání prosím o storno objednávky a vrácení peněz, které jsem již zaplatila. Objednaný přístroj potřebujeme co nejdříve a tak budu nucena jej objednat jinde. Prosím o urychlenou odpověď
-Uživatel Miroslava Volenová | 27.1.2020 17:57:34 | Otevřený | Dodací doba
Nedostala jsem odpověď ohledně zrušení objednávky a vrácení peněz obj. č.102402893. Na zákaznické lince jsem se ani po dlouhé době čekání na volného operátora nedostala.. Volali jste mě zpět, ale měla jsem hovor a na mém telefonu nelze probíhající hovor přepnout na jiný. Zboží jsem u vás objednala, protože cena byla pro důchodkyni přijatelná. Bohužel doba dodání je příliš v nedohlednu a já naměřené hodnoty hluku potřebuji pro hygienika do konce týdne. Takže jsem si přístroj objednala u jiného prodejce a budu jej mít včas. Od vás tedy čekám na zprávu ohledně zrušení výše uvedené objednávky a na navrácení peněžní částky, kterou jsem vám zaplatila.
- Pracovník Vendula Jechová | 29.1.2020 12:54:26 | Zodpovězený | Dodací doba
Vaši objednávku jsme předali dodavateli ke zrušení. O stornu a vrácení peněz Vás budeme ještě informovat. Děkujeme za pochopení.
- Uživatel Miroslava Volenová | 14.2.2020 22:13:00 | Otevřený | Dodací doba
Mám dotaz ohledně zrušené objednávky, kdy jsem požadovala zrušení a uvedla důvod. Když se ale podívám na Moje objednávky, je u zrušené objednávky napsáno Znovu objednat. Prosím o vysvětlení a zároveň o sdělení o stornu a vrácení peněz, které jsem vám poslala na účet. Děkuji předem za odpověď.
-Uživatel Miroslava Volenová | 19.2.2020 17:22:48 | Otevřený | Dodací doba
Urguji svoji prosbu zaslanou 14.2.2020 a prosím o odpověď. Děkuji.
- Uživatel Miroslava Volenová | 20.2.2020 14:37:26 | Otevřený | Reklamace / Vrácení zboží
Proč mám u stavu objednávky 102402893 napsáno ZNOVU OBJEDNAT, když jsem učinila storno objednávky s uvedením důvodu viz Tiket 2552125, který je pokračováním storna objednávky, a na který už nikdo nereaguje a zůstává jako otevřený. Na zákaznickou linku se nedovolám, již po několikátém pokusu o zavolání je jen desetiminutové ujišťování na přepojení k operátorovi pak začne znít obsazovací tón a sdělení, že účastník je nedostupný. To mě přijde jako dost podivné jednání vaší společnosti a jsem rozčarována vaším přístupem. Čekám tedy vaši odpověď na tiket 2552125 a vyřešení mého storna. Děkuji.
-Uživatel Miroslava Volenová | 20.2.2020 14:44:43 | Otevřený | Dodací doba
Pořád čekám na odpověď a znovu ji urguji
-Pracovník Martina Křížková | 20.2.2020 15:44:59 | Uzavřený | Reklamace / Vrácení zboží
Stav tiketu byl změněn z Otevřený na Uzavřený
Prostě jsem se žádné odpovědi nedočkala a když jsem se dnes zkusila přihlásit a podívat se na Tikety, přihlášení nefungovalo, zadala jsem žádost o nové heslo, ale bylo mi sděleno,
Zapomenuté/Nové heslo
Žádný uživatel nebyl pod zadaným emailem nalezen. Prosím zkontrolujte si zadaný email.
Prostě mě vymazali z databáze. Takže se musím smířit s tím, že mi peníze nevrátí?
Pokud zboží nedorazilo/nedorazí, ale je uhrazeno, stává se z částky na straně společnosti tzv. bezdůvodné obohacení (společnost má peníze spotřebitelky bez právního důvodů), které je společnost povinna vydat dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud jiné formy komunikace směrem k řešení problému příliš nefungují, vždy je společnost možné vyzvat písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit z důvodu, že zboží bylo již odesláno na Vaši adresu.
K expedici Vaší objednávky došlo dne 10.3.2020.
Ve vaší objednávce je zboží, které bylo skladem u našeho dodavatele, je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 10-30 (max. 60) dnů ode dne odeslání Vaší zásilky. Pokud o zboží po jeho doručení nebudete mít zájem, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s vrácením zboží a následným řešením reklamace prostřednictvím vrácení peněz.
Děkujeme za pochopení,
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Zboží nedorazilo, volala jsem i na poštu, tam po mě chtěli podací číslo zásilky, protože podle jména nelze dohledat. Podací číslo neznám, firma mi jej neposlala. Přišel jen mail (viz příloha). Uvedené telefonní číslo nikdo nezvedá a já už na dopisování s nimi nemám nervy.
Stornovanou objednávku znovu objednali bez mého vědomí. Žádám o navrácení peněžní částky, kterou jsem jim zaplatila.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat. Co se týče povinnosti vydat uhrazenou částku, odkazujeme se na naše dřívější vyjádření.
mezní termín pro doručení je do 9.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Mezní termín pro doručení dávno zanikl. Moje objednávka byla stornována už v lednu 2020 viz příloha. Na dotazy v tiketech firmy, kdo zboží objednal pod stejným číslem stornované objednávky znovu v březnu 2020, taky nikdo neodpověděl. Ani zde Kateřina K. A to mám firmě věřit, že se mnou ráda vyřeší reklamaci? Zajímalo by mě jakým způsobem, když po snaze dovolat se na uváděné tel.číslo firma ani po dlouhé době čekání na operátora nepřepojí a moje písemné dotazy formou tiketů zůstávaly většinou bez odpovědí a byly uzavřené.
Nabývám dojmu, že odpovědi Kateřiny K.. ze Zákaznického servisu jsou robotické a ne lidské.
Velice se omlouvám tomu, kdo zastupuje dTest v mé stížnosti, protože si už připadám jako kolovrátek. Proto tentokrát dTest o vyjádření nežádám. Jen prosím o přeposlání mého komentáře firmě. Předem děkuji.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
v poslední Reakci společnosti Kateřina K. slibuje, že maximálně do 14 dnů od zadání požadavku tj. od 11.5.2020 mi zašlou peníze zpět. Počkám tedy 14 dní a napíšu sem naposledy v případě vrácených peněz a stížnost uzavřu.
Děkuji za pomoc Dtest při řešení mé stížnosti a děkuji i Kateřině K., že se snad konečně dočkám dořešení mého případu.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Moc děkuji za vaši trpělivost s mým případem a velkou nápomoc pro komunikaci se svědky a vaše rady a vyjádření. Peníze mi Ateli vrátila dle slibu dne 20.5.2020.
Můžete můj případ uzavřít Ještě jednou dík. Volenová
Vzhledem k výše uvedenému vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.