Společnost


HIMEAR LTD

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40464Žádost o pomoc zrušení strhávání plateb z mého účtu-karty každy měsíc. firmou Spoonti.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2020, před 5 lety

Blanka Hianiková

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o pomoc.Omylem ,spíš mojí chybou jsem asi v prosinci hrála
soutěž o mobil za 1 EUro ,které jsem poslala a platila kartou přes internet.bylo to 20.12.2019 nečetla jsem žádné podmínky a teď nevím ,jak zrušit ty platby co si berou.
Další platba se uskutečnila 8.1.2020 66,50 EUR a 7.2.2020 70 EUR
přišla jsem na to až teď.Prosím můžete mi pomoc ,aby mi to už nebylo strháváno a vráceno? Nevím jestli jsem ,což asi se stalo něco neodklikla a nečetla podmínky .Je to moje chyba ,a ponaučení ale chci se vyhnout nějakým dalším problémům. A jak to vše zrušit.
Aby ze mě potom nechtěli nějaké další peníze.Kartu jsem zablokovala ,aby nemohly být internetové platby a moto platby.
vzor: Spoonti.com +441702806189 CYP 66,50 EUR

Děkuji moc za pomoc Blanka Hianiková


Požadované řešení

Pomoc s výpovědí služby,aby na mě potom nic nechtěli a neměli.
A vrácení peněz, neoprávněné strhávání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 16:28, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Spotřebitelce (má-li za to, že byla opravdu uvedena v omyl) doporučujeme, aby společnost např. prostřednictvím e-mailu informovala, že nebyla ze strany společnosti řádně poučena o smluvních podmínkách, tudíž byla uveden v omyl, a proto dle jejího názoru vůbec nebyla platně uzavřena smlouva. Zároveň může společnost vyzvat, aby jí byla navrácena finanční plnění, neboť nebyla-li smlouva platně uzavřena, nemá společnost platný právní titul k tomu, aby toto finanční plnění spotřebitelce účtovala. Naopak, nemá-li společnost k zadržování peněžních prostředků spotřebitelky právní titul, mohlo by se jednat o tzv. bezdůvodné obohacení, které je v souladu s § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, společnost povinna spotřebitelce vydat.

Spotřebitelka může v případě, že byla uvedena v omyl a smlouva platně nevznikla, taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2020 16:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.