Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40465Objednávka online

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2020, před 5 lety

Simona Šmídlová

Znění stížnosti

Dnes mi byla doručena objednávka. Bohužel jsem velice zklamaná! Více než polovina vůbec nesouhlasila s tím co jsem si objednala! Jsem rozhořčená z toho, že mi bylo vyměněno bez mého upozornění a souhlasu za zcela jistě neprodejné zboží značky Tesco, za které jsem zaplatila mnohem více, než za mnou objednané zboží! To, že mi spousta věcí chybělo, to se stane, ale udělat takovou nehoráznou výměnu u 20 položek mi přijde podvod! Když jsem okamžitě volala vedoucímu skladu, řekl, že si pro to řidič přijede. Když se neobjevil ani po 3 hodinách, tak jsem řidiči volala a ten o ničem nevěděl a prý nepřijede. Teď už mi telefon shválně nebere ani jediný z nich! Tohle mi přijde jako nejpodlejší jednání a jen tak toto nenechám! Nejsem v takové nouzi abych svolila s používáním Tesco výrobků!


Produkt

objednávka pod číslem 1325566269, výměna několik položek bez mého souhlasu


Požadované řešení

okamžitý odvoz zboží za které jsem předem zaplatila a dostala jsem ne mnou objednané zboží. Pochybení není na mojí straně!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 06:45, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.

U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost, by měla být reklamace uplatněna co nejdříve.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 22:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.