Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes mi byla doručena objednávka. Bohužel jsem velice zklamaná! Více než polovina vůbec nesouhlasila s tím co jsem si objednala! Jsem rozhořčená z toho, že mi bylo vyměněno bez mého upozornění a souhlasu za zcela jistě neprodejné zboží značky Tesco, za které jsem zaplatila mnohem více, než za mnou objednané zboží! To, že mi spousta věcí chybělo, to se stane, ale udělat takovou nehoráznou výměnu u 20 položek mi přijde podvod! Když jsem okamžitě volala vedoucímu skladu, řekl, že si pro to řidič přijede. Když se neobjevil ani po 3 hodinách, tak jsem řidiči volala a ten o ničem nevěděl a prý nepřijede. Teď už mi telefon shválně nebere ani jediný z nich! Tohle mi přijde jako nejpodlejší jednání a jen tak toto nenechám! Nejsem v takové nouzi abych svolila s používáním Tesco výrobků!
objednávka pod číslem 1325566269, výměna několik položek bez mého souhlasu
okamžitý odvoz zboží za které jsem předem zaplatila a dostala jsem ne mnou objednané zboží. Pochybení není na mojí straně!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost, by měla být reklamace uplatněna co nejdříve.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.