Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den, vcera 15.3.2020 jsem si objednala ze svetomatu objdnavku --- rousky, rovnou jsem to zaplatila a penize odesli z uctu na pozadovany ucet, ale do emeillu me neprislo zadne potvrzeni o objenavce ani zaplaceni
10 kusů ochranné roušky
prosim o e meil poslani ze jsem objednavku objednala i zaplatila
|
Tweet |
Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, musí prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku potvrdit spotřebiteli přijetí její objednávky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Na základě žádosti přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby měla možnost ji uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: ozvali se a vse se vyresilo,kdyby nahodou neco nebylo v poradku znovu se ovu, dekuji dTestu