Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40467Opatření koronavirus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2020, před 5 lety

František Bureš

Znění stížnosti

16.3.2020 v Mostě . Nejdřív toalety,jako v každý Tescu špína a ani žádný stojan s antibakteriálními gelem,který to má jen Kaufland,tak že používám vlastní gel. Pokračování ,nabiram pečivo igelitovym sáčkem a vedoucí pekárny (ženská) na mě rvala vemte si rukavice, které tam ani nebyly. Obracím se ,mám dezinfikovaný ruce a beru to igelitovym sáčkem a ona začala ještě víc. Obřadům se znovu a řeknu ji kdy teď jste sahala na pečivo, proč nemáte rukavice a ani vás pekař a sahate na pečivo. Stěžoval jsem si na info a nepomohlo to. Tak že stručně. Firma by si měla zkrotit své zaměstnance a naučili,že i oni mají dodržovat nějaké pravidla a i v dnešní době používat rukavice,mít řádně čistý toalety ait na toaletách,nebo před vstupem do obchodu dezinfekční gely na ruce. Vem tě si příklad s Kauflandu a ještě jedna věc v této době by měli i prodavači nosit roušky ,když dělají u těchto potravin


Požadované řešení

Důkladně změnit systém,a naučit své zaměstnance slušnému chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 08:13, před 5 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 22:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.