Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
16.3.2020 v Mostě . Nejdřív toalety,jako v každý Tescu špína a ani žádný stojan s antibakteriálními gelem,který to má jen Kaufland,tak že používám vlastní gel. Pokračování ,nabiram pečivo igelitovym sáčkem a vedoucí pekárny (ženská) na mě rvala vemte si rukavice, které tam ani nebyly. Obracím se ,mám dezinfikovaný ruce a beru to igelitovym sáčkem a ona začala ještě víc. Obřadům se znovu a řeknu ji kdy teď jste sahala na pečivo, proč nemáte rukavice a ani vás pekař a sahate na pečivo. Stěžoval jsem si na info a nepomohlo to. Tak že stručně. Firma by si měla zkrotit své zaměstnance a naučili,že i oni mají dodržovat nějaké pravidla a i v dnešní době používat rukavice,mít řádně čistý toalety ait na toaletách,nebo před vstupem do obchodu dezinfekční gely na ruce. Vem tě si příklad s Kauflandu a ještě jedna věc v této době by měli i prodavači nosit roušky ,když dělají u těchto potravin
Důkladně změnit systém,a naučit své zaměstnance slušnému chování
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.