Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Bohužel i já naletěla na seznamku be 2 (singles50).Dne 13.02.2020 na jejich stránkách jsem se zaregistrovala a zaplatila členství,uvedena částka byla 129,-Kč.. při ročně členství.Dne 14.2.2020 jsem zjistila, že mi z účtu společnost strhla 4752,-Kč. To vůbec ne chápu, jak byla vypočítává taková částka s bez mého souhlasu a podtvrzeni strhnuta z účtu.Při podtvrzeni platby byla částka 129,- !!!. Ihned jsem napsala na zákaznickýservis@be2.cz, s prosbou anuloval členství a vráceni neoprávněně strhnute částky..Odpověď přišla, že odstoupení od smlouvy již není možné, jelikož jsem už hrazených služeb využil/a,a jjako ”vstříčný krok z jejichb strany byla již vypovězena automatická prolongace Prémiového členství. Tak co to je??? Používání seznamky ta jeden den stojí 4752???? Prosím o zařazení do vyšetřování a navrácení mých neoprávněně stržených peněz touto firmou v částce 4752,-
Prosím o zařazení do vyšetřování a navrácení mých neoprávněně stržených peněz touto firmou v částce 4752,-
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.