Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5.6.2014 jsem si objednala dres z této stránky s vlastním potiskem celkem za 1273 Kč. Bohužel byla možnost placení jen předem a já jsem hned po obdržení emailu o objednávce vše zaplatila. Dres mi dodnes nepřišel a já přišla o celých 1273 Kč. Posílala jsem emaily, smsky a psala jsem i na jejich zákaznický servis. Bohužel vše bez odezvy a mobil mi samozřejmě nikdo nebral.
číslo objednávky 000817, přesný název zboží : Atletico Madrid Home Dres 2014 s potiskem
Dobrý den,
žádám vrácení peněz od tohoto dodavatele, protože nikdo nereaguje na moje výzvy a trvá to už déle než 2 měsíce. Přes internet objednávám několik let a tohle se mi stalo poprvé.
Děkuji
Lavrinčíková Lucie
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Internetový obchod www.vasshop.cz nemá na svých stránkách k dispozici žádné identifikační údaje. Není tedy možné identifikovat subjekt, který e-shop provozuje. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.