Společnost


DELUXEA a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40470Reklamace vrácení financí za zrušený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2020, před 5 lety

David Surovec

Znění stížnosti

Zakoupily jsme si zájezd od CK Deluxea, odlet měl být 28 března do Dominikánské republiky, z důvodu nařízení státu je zákaz vycestování a tím pádem nedodržení smlouvy ze strany cestovní kanceláře. Na základě toho jsme odstoupily od smlouvy a dle pokynu MZV a MMR jsme požadovali vrácení celé částky za zájezd dle občanského zákoníku. Společnost nám vrací peníze, ale nevrací kompletně za letenky, protože si nechala letecká společnost finance za letecké taxy, nevrací peníze za zamluvená sedadla, za pojištění storna apod. Z mého pohledu máme uzavřenou smlouvu s cestovní kanceláří a ne z leteckou společnosti. Finance by nám měly zaplatit celé a zbytek si nárokovat na jiných společnostech (letecká) popřípadě na pojišťovně...

Děkuji za řešení


Produkt

Reklamace zájezdu


Požadované řešení

Doplatit zbytek financí, případně prokazatelný poukaz ve stejné hodnotě na slevu z další dovolené


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 20:03, před 5 lety

Prodávala-li cestovní kancelář dovolenou s komplexními službami, tedy bylo-li i zajištění letecké přepravy součástí smlouvy s cestovní kanceláří, pak společnost nemůže vyloučit část prostředků za leteckou přepravu z odstoupení od smlouvy.

Byla-li dovolená zrušena, má spotřebitel nárok na vrácení celé zaplacené částky. K problematice zájezdů v současné situaci je více k nalezení v našem článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 18:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.