Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupily jsme si zájezd od CK Deluxea, odlet měl být 28 března do Dominikánské republiky, z důvodu nařízení státu je zákaz vycestování a tím pádem nedodržení smlouvy ze strany cestovní kanceláře. Na základě toho jsme odstoupily od smlouvy a dle pokynu MZV a MMR jsme požadovali vrácení celé částky za zájezd dle občanského zákoníku. Společnost nám vrací peníze, ale nevrací kompletně za letenky, protože si nechala letecká společnost finance za letecké taxy, nevrací peníze za zamluvená sedadla, za pojištění storna apod. Z mého pohledu máme uzavřenou smlouvu s cestovní kanceláří a ne z leteckou společnosti. Finance by nám měly zaplatit celé a zbytek si nárokovat na jiných společnostech (letecká) popřípadě na pojišťovně...
Děkuji za řešení
Reklamace zájezdu
Doplatit zbytek financí, případně prokazatelný poukaz ve stejné hodnotě na slevu z další dovolené
|
Tweet |
Prodávala-li cestovní kancelář dovolenou s komplexními službami, tedy bylo-li i zajištění letecké přepravy součástí smlouvy s cestovní kanceláří, pak společnost nemůže vyloučit část prostředků za leteckou přepravu z odstoupení od smlouvy.
Byla-li dovolená zrušena, má spotřebitel nárok na vrácení celé zaplacené částky. K problematice zájezdů v současné situaci je více k nalezení v našem článku: https://www.dtest.cz/clanek-7953/koronavirus-a-ruseni-zajezdu
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.