Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#40471Nestálá kapacita baterie mobilu iPhone 6S 16 GB, stříbrná-faktura č.FZ1900009854

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2020, před 5 lety

René Kolář

Znění stížnosti

Po úplném nabití telefonu iPhone 6S je baterie nestabilní, chová se hned jako před nabitím.


Produkt

Mobil iPhone 6S 16 GB, stříbrná


Požadované řešení

Výměna za nový mobil iPhone 6S-v záruce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 09:15, před 5 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dnů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 16:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.