Společnost


Nike Free Online

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#4048Podvodný e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2014, před 10 lety

Eliška Dokoupilová

Znění stížnosti

Na e-shopu nikefreeonline.cz jsem si 6. 8. 2014 objednala dámské běžecké boty. Z e-shopu jsem dostala dva e-maily: uvítací e-mail a potvrzení objednávky. Ihned po potvrzení objednávky jsem kartou zboží zaplatila.

Na mém účtu na e-shopu se stav objednávky změnil na zaplaceno, ale na mail jsem potvrzení o přijetí platby neobdržela. Když jsem ani v následujících dnech nedostala žádnou informaci o mé objednávce, o zaplacení, ani o předání zboží dopravci, začala jsem o nákupu mít pochybnosti a rozhodla jsem se objednávku zrušit. Proto jsem využila možnosti odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Zrušení objednávky jsem 9. 8. 2014 oznámila prodávajícímu e-mailem.

Nicméně od potvrzení objednávky (6. 8. 2014) se mnou e-shop nekomunikuje. Obávám se, že se v případě stránek nikefreeonline.cz jedná o podvodný e-shop.


Produkt

Dámské běžecké boty Nike Free Run+ 3, velikost 41


Požadované řešení

Požaduji vrácení částky, kterou jsem za zboží zaplatila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 16:22, před 10 lety

Tento e-shop nemá na svých stránkách uvedeného provozovatele, ani jiné informace, které mají být spotřebiteli k dispozici před uzavřením smlouvy. Spotřebitel nemůže před převzetím zboží využít práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Stornovat objednávku lze, pokud to prodávající umožňuje. Spotřebitel by měl v tuto chvíli odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1977 občanského zákoníku. Před samotným odstoupením je vhodné prodávajícímu poskytnout přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti dodat. Lhůtu lze poskytnout i mlčky.
V případě podezření, že se jedná o podvodný obchod, lze podat trestní oznámení Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. Bude-li se subjektem zahájeno trestní řízení, může spotřebitel požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení.
Se subjektem se nám nepodařilo navázat kontakt. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.