Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu nikefreeonline.cz jsem si 6. 8. 2014 objednala dámské běžecké boty. Z e-shopu jsem dostala dva e-maily: uvítací e-mail a potvrzení objednávky. Ihned po potvrzení objednávky jsem kartou zboží zaplatila.
Na mém účtu na e-shopu se stav objednávky změnil na zaplaceno, ale na mail jsem potvrzení o přijetí platby neobdržela. Když jsem ani v následujících dnech nedostala žádnou informaci o mé objednávce, o zaplacení, ani o předání zboží dopravci, začala jsem o nákupu mít pochybnosti a rozhodla jsem se objednávku zrušit. Proto jsem využila možnosti odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Zrušení objednávky jsem 9. 8. 2014 oznámila prodávajícímu e-mailem.
Nicméně od potvrzení objednávky (6. 8. 2014) se mnou e-shop nekomunikuje. Obávám se, že se v případě stránek nikefreeonline.cz jedná o podvodný e-shop.
Dámské běžecké boty Nike Free Run+ 3, velikost 41
Požaduji vrácení částky, kterou jsem za zboží zaplatila.
|
Tweet |
Tento e-shop nemá na svých stránkách uvedeného provozovatele, ani jiné informace, které mají být spotřebiteli k dispozici před uzavřením smlouvy. Spotřebitel nemůže před převzetím zboží využít práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Stornovat objednávku lze, pokud to prodávající umožňuje. Spotřebitel by měl v tuto chvíli odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1977 občanského zákoníku. Před samotným odstoupením je vhodné prodávajícímu poskytnout přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti dodat. Lhůtu lze poskytnout i mlčky.
V případě podezření, že se jedná o podvodný obchod, lze podat trestní oznámení Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. Bude-li se subjektem zahájeno trestní řízení, může spotřebitel požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení.
Se subjektem se nám nepodařilo navázat kontakt. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.