Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Za objednávku č. 1100480252 bolo zaplatené na účet SK7583300000002300518740 do SR z účtu CZ6055000000001831926001 41,07 euro dňa 16.3.2020. Účel odchodzí úhrady VS:1100480252. Platba asi nie je spárovaná so zákazkou, preto dostávam sms o neúhrade. Prosím o nápravu. Peter Braun, +421905254751, Levice, Hviezdoslava 19 Vopred vďaka.
Nanovlákenná maska /rúška/ 1ks + 4 ks á 8,21 €
Spárovať platbu a zaslať tovar
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vaši platbu jsme dne 18.3.2020 obdrželi na náš účet. Vaše objednávka se nyní zpracovává. O odeslání balíčků informujeme prostřednictvím automatické emailové zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: