Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dnes jsem dostala vyúčtování od společnosti Vodafone, s kterou byla ukončena moje smlouva k 21.2.2020 jak jsem dostala informaci přes SMS zprávu. Nyní jsem dostala vyúčtování opět na 260 Kč i když jsem měla zaplatit jen zbytek dní do ukončení smlouvy (asi 5 dní) + pokutu 149,- Kč. Nerozumím tomu. V SMS zprávě bylo doslovně napsáno toto: Dobrý den, poslední Vyúčtování číslo 736146393 pro plátce Šperlová Mahulena vystavené na 260 Kč je splatné 3.4.2020. Číslo účtu pro platbu (viz. referenční údaje). Detail vyúčtování najdete v aplikaci Můj Vodafone http:www.vodafone.cz/vyúčtování. Přihlásit se můžete po dobu 6 měsíců pomocí čísla pátce 33747158 a administrátorského hesla nebo hesla tohoto plátce. Váš Vodafone.
Podotýkám, že jsem na uvedené adrese jsem nic nezjistila, protože vždy jsem se tam dostávala přes telefonní číslo, které bylo zrušeno a staré heslo už neplatí a nevím jak zjistit nové heslo.
Ještě podotýkám, že mi společnost Vodafone 20.2.2020 napsala SMS zprávu, že na mém účtu 103830579 aktualizovali nastavení mých služeb. Detsilní nastavení, že najdu na stránce http.tam//je/objednávky. Tento oznam jsem pokládala, že je to pouze potvrzením ukončení smlouvy, žádnou další pokračování jsem nechrěla.
Prosím pomozte, připadá mi to jako nedorozumění.
Děkuji, Mahulena Šperlová, (e-mail a tel. č. viz referenční údaje)
Trvám na ukončení smlouvy tak jak mi bylo sděleno k 21.2.2020. Nechci žádné pokračování. Do 15.2.2020 mám zaplaceno, mám doplatit pouze alikvotní částku do 21.2.2020 (ukončení smlouvy) ´+ smluvní pokutu 149,- Kč jak je uvedeno v písemné dohodě o výpovědi smlouvy,
|
Tweet |
Dle ustanovení § 64 odst. 2 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen ve formě podle odstavce 5 poskytovat bezplatně podle výběru účastníka, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatele, vyúčtování ceny za poskytnuté služby.
Ustanovení § 64 odst. 5 tohoto zákona dále říká, že po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatelem, podnikatel předloží vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické. Společnost by tedy spotřebitelce měla poskytnou vyúčtování ve formě, která bude pro spotřebitelku přístupná.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Šperlová,
rádi Vyúčtování, které jste dostala, zkontrolujeme. Prosím napište nám přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotaz, odpovíme Vám pak e-mailem.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.