Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 9.3. jsem se zaregistrovala a zaplatila poplatek na měsíční členství na seznamce be2. Včera jsem se dočetla o tom, že jsou to podvodníci, konkrétně mi napsal i jeden z uživatelů této seznamky, ať se nenechám nachytat a okamžitě to řeším. V podmínkách mají 14-denní výpovědní lhůtu, poslala jsem dnes email o odstoupení a také PDF s podpisem o odstoupení od smlouvy. Mají ale napsáno, že to lze i přes poštu a to doporučeně, i v recenzích na tuto seznamku jsem se to dočetla, že jen takto to schválí. Kartu na online platby po internetu jsem si zablokovala ale nevím jestli to bude stačit, že pry hrozi i žalobou a vymahači když se nezaplatí. Prosím hledám pomoc, jak z toho co nejrychleji ven, zatím mi neodepsali, a po přečtení recenzí ani nemusejí a nechci aby mi chodily dopisy s výhružkami, Děkuji Haltofová
be2 seznamka
jak psotupovat aby mi ukončili členství, a nevymáhali ze mě peníze, když už ted chci od nich odejit a ani tam nejsem měsíc
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Ohledně formy odstoupení opětovně uvádíme, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude odstoupení od smlouvy zasláno na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Samozřejmě spotřebitel může odstoupení zaslat i ve formě doporučeného dopisu či faxem.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků. Doposud neevidujeme žádný případ, kdy by se společnost rozhodla obrátit na soud.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.