Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dceři na mobil došla další SMS, že mi zaúčtování 99kc týdne za službu kterou jsem nepoužila, neobjednala a služba nelze zrušit.
SMS je ve tvaru:
Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Content for Mobile ve vysi 99.0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https:moje.o2platba.cz
Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného ztržení platby 3x99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.
Děkuji
Předplatné na služby stránky mobile4fun@silverline.com
Vrácení strženého poplatku. Žádnou vaší službu nevyužívá.
Okamžité ukončení závazku mezi mnou a společností Content for mobile.
Smazání předplatného, registrace, účtu, veškerých osobních údajů ve vaší databázi.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.