Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40493mobile4fun@silverline.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2020, před 5 lety

Jana Plensíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dceři na mobil došla další SMS, že mi zaúčtování 99kc týdne za službu kterou jsem nepoužila, neobjednala a služba nelze zrušit.

SMS je ve tvaru:
Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Content for Mobile ve vysi 99.0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https:moje.o2platba.cz

Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného ztržení platby 3x99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze.


Děkuji


Produkt

Předplatné na služby stránky mobile4fun@silverline.com


Požadované řešení

Vrácení strženého poplatku. Žádnou vaší službu nevyužívá.
Okamžité ukončení závazku mezi mnou a společností Content for mobile.
Smazání předplatného, registrace, účtu, veškerých osobních údajů ve vaší databázi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2020 17:03, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 22:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.